Co za licho!?

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 15 Sty 2001, 21:10:15 CET

On Mon, 15 Jan 2001, Roman Niewiarowski wrote:

> jest jeszcze drugi sposob, z jakiegos powodu jest ktos uzywa dialupa 0202122
> to musi wylaczyc kompresje programowa, zwlaszcza kompresje naglowka.
> o godzi 18:00 zrobilem downgrade do 2.2.18 ale o 17:40 dostalem info "dziala
> lepiej niz kiedykolwiek po wylaczeniu kompresji w windowsie" ;)))
>
> teraz wysylam maile do ludzi i uprzedzam zeby wywalili :>

A czy ktoś może się orientuje co TAK NAPREWDĘ się dzieje (i co zrobić
żeby było OK). Bo tłumaczenie userom żeby wyłączyli kompresję
to nie jest dobra wyjście jeśli tych userów jest >> 10.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.