PHP a glibc-2.2.1

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 15 Sty 2001, 21:14:58 CET

Po upgradzie glibców przestał mi się kompilować php.
Nie kompilowałem "dystrybucyjnego" php-a, bo za dużo potrzebuje,
a ja z kolei potrzebuję trochę innych opcji przy kompilacji, ale
mam .spec-a który mi "od zawsze" się budował.
A to po upgradzie dostaję
/usr/bin/ld: .libs/libphp4.so: undefined versioned symbol name
__ns_name_unpack@@GLIBC_2.1

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.