Co za licho!?

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Pon, 15 Sty 2001, 22:46:54 CET

[poniedziałek, 15 styczeń 2001], Konrad Stepien napisał(a):

> A czy ktoś może się orientuje co TAK NAPREWDĘ się dzieje (i co zrobić
> żeby było OK). Bo tłumaczenie userom żeby wyłączyli kompresję
> to nie jest dobra wyjście jeśli tych userów jest >> 10.

DaveM twierdzi że wszystko jest w jak najlepszym porządku, ale nawet jak
łącze się z linuxa to w logach widzę (o dziwo tylko przy ftp):
kernel: PPP: VJ decompression error
Czuje że dostępy tepsy leją ciurkiem na opcje w nagłówkach TCP, cytat
z Dave'a:
> Well, in fact, if TCP timestamps are enabled, none of the TCP headers
> will be compressable by the VJ stuff.
i drugi:
> Nope, it just won't happen.  The VJ compression algorithm states
> that when TCP options are present, no compression takes place.

A na obu końcach TCP timestamps mam włączone "by default"...

Janek