hierarchia

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Wto, 16 Sty 2001, 13:38:11 CET

On Tue, 16 Jan 2001, Marcin Mierzejewski wrote:

> Witam,
>
> Chciałbym rozpocząć dyskusję na temat zmodyfikowania hierarchii plików jakie
> znajdują się na PLDowym ftpie.
>
> IMVVVHO można byłoby podzielić rpmy na:
A moim skromnym zdaniem niech zostanie tak jak jest ;)

>           zaintalować będzie pewnień, że nie będzie jakiś dziwnych zachowań
Nigdy nie bedzie pewien, w gre wchodzi zbyt wiele czynnikow... Nikt Ci nie
zagwarantuje ze dany pakiet bedzie chodzil w kazdych warunkach i
okolicznosciach.

> Oprócz tego w /stable można byłoby już próbować dzielić rpm na różne rodzaje
> instalacji: server, workstation, developer, latex itp.
A to juz totalny odlot ;) Ciekawe kto by sie zajmowal rozdzielaniem
tego wszystkiego. ;)

No ale moje zdanie pewnie sie tu liczy najmniej ;)

Z ulga zauwazylem ze juz przeszla Wam moda na english. ;)

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic