Drukarki na Windzie

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 16 Sty 2001, 16:34:57 CET

From: "Sebastian Zagrodzki" <s.zagrodzki w mimuw.edu.pl>
> W dokumentacji do samby na taka okolicznosc polecaja
> skrypt smbprint, ktorego brak w sambie PLD.
> Jaka zalecalibyscie metode (standartowa dla PLD ;))
> na rozwiazanie powyzszego problemu??
smbprint to jest skrypt, który tak naprawdę otwiera zasób z parametrem
-P (AFAIR), a potem robi "put plik".
-------------------------
Dokladnie tak, wlasnie ogladam sambe ze zrodla (samba.org).
-------------------------
Jest to o tyle kiepskie rozwiązanie, że wcześniej trzeba zrobić całą
obróbkę pliku, i wkładać do kolejki od razu plik w formacie drukarki.
--------------------------
Hmm, a jest lepsze?? Winda (chyba) musi dostac juz gotowy plik do druku.
/me ma w domu windrukarke, więc wykorzystałem stojącą obok Windę,
postawiłem na niej lpd (takie po TCP/IP), i kazałem mu wszystko wysyłać
do ghostscripta do obróbki.
Problem z tym ze na Windzie nie moze byc nic zmieniane (instalowane).
Troche z innej beczki, dlaczego w /usr/share/doc/samba-*/ brakuje
np. katalogu examples, tam  jest miedzy innymi smbprint ?

pzdr
Stacho Pal