pdksh - dziwne

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Śro, 17 Sty 2001, 11:53:46 CET

On Wed, 17 Jan 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> pdksh ma jakieś fochy. W kilku miejscach wali się regularnie (np. przy
> budowaniu gnome-libs podczas interpretowania sktyptu libtoola przy
> linkowaniu jednej z bibliotek). Być może to co masz to jest jeszcze coś
> innego.

No właśnie. Dlatego może warto się zastanowić, czy dawanie go
jako /bin/sh jest dobrym pomysłem.
Pamiętam kiedyś jak po upgradzie pdksh system mi przestał wstawać.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.