pdksh - dziwne

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Śro, 17 Sty 2001, 12:20:28 CET

On Wed, 17 Jan 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> [..]
>
> Zapewne dlatego, że miałeś jeszcze skrypty startowe z RH, bo innej
> sytuacji jakoś nie jestem w stanie sobie wyobrazić.

Cholera wałaśnie nie. To akurat był system stawiany od zera na PLD.
Fakt, że przytrafiło się to w czasie "wielkiej zmiany" kiedy
ruszyliśmy glibce, db3, rpm-a i kupę innych rzeczy.
Poza tym wtedy pomógł downgrade pdksh.

> Hint: skrypty startowe RH po mimo tego ze maja w nagłówkach "#!/bin/sh" to
> wcale z POSIX sh nie są zgodnę i to już nie nasza bolączka.

A to wiem, i niestety to nie tylko sprawka RH.
Takie VMWare też mi wstawać nie chciało na pdksh jako /bin/sh.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.