INST. PLD, bootkietka 7.I.2001 - wuch, prowizorka, automateusz

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Śro, 17 Sty 2001, 12:47:03 CET

Przychodzi Michal Moskal do lekarza i mówi:

> Masz racje. Zwalanianie pamięci jest dla lamerow (i nie mowię
> tego z ironią) na Unixie. Kernel sam wie które strony
> sa nieużywane i wywala je na swapa, więc nie ma to większego
> znaczenia dla szybkości działania czegokolwiek.

dobra, ale nie wiem jak wyglada sprawa fragmentacji partycji swap...
widze tylko efekt - ze glibce instalowal ponad godzine, a kernel source
pozniej, juz z palca - z 20min. porownaj se rozmiary i wyciagnij wnioski...

Ps. a pozniej oswiec mnie... ;>
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )