Drukarki na Windzie

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Śro, 17 Sty 2001, 12:51:43 CET

Przychodzi Lukas Dobrek do lekarza i mówi:

> Ja to kiedys robilem takim narzedziem smbclient. Trzeba sobie
> z tego zrobic taki filtr. i podlaczyc to w /etc/printcap pod
> polem if=. Ale duzo wiecej Ci nie pomoge bo nie mam juz tych
> skryptow filtorow czy co to tam bylo. W razie jakis konkretnych
> pytan to mozesz probowac pytac. Ale to bylo dawno ostrzegam.

ja mam jeszcze w pozostalosciach z redhata smbprint i moglbym sie podzielic
tym plikiem wlacznie z wpisem do /etc/printcap...

ale za to mam problem - nie umiem sobie ustawic w printcap'ie z palca wpisow
odnosnie mojej drukarki na czystym PLD - zainstalowalem ifhs czy jakos tak...
i wpisalem jak nalezy... bez filtrow drukuje tylko tekst, jak zarzuce filtry,
to wszystko drukuje jako zrodlo PS. drukarka to 24iglowa panasonic kxp-2123
chodzi jako epson 24pin i ibm proprinter... czy jest wogle mozliwosc
drukowania na niej pod lprng czegokolwiek innego jak tekst?

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )