intl.h

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pią, 19 Sty 2001, 13:33:41 CET

On Fri, 19 Jan 2001, Serek/GNU wrote:

> :-)

> rpm -qfp RPMS/*|grep szukam.tego.pliku

Jak mam wszystkie pakiety lokalnie dostępne, to owszem.

> niestety nie dziala zaden rpm2html, bo nikt nie zrobil,
> jesli ci nie odpowiada podobny stan rzeczy, jestes jak
> najsilniej zachecany do tego, bys taki serwer uruchomil.
> na pewno ci chetnie pomozemy, jesli mialbys z tym klopoty.
> wiecej powiem, damy ci (zdalnie) na ten cel serwer,
> tylko zebys sie nim opiekowal...

Jak sie naucze u siebie w domu, to moge sprobowac.

> --s+

Pozdrawiam,

Romek

--
Roman Werpachowski
\left(- \frac{\hbar^{2}}{2m}\Delta + V\left(x\right)\right)\Psi =

linux registered user 183124
sysadm @ student.ifpan.edu.pl