intl.h

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pią, 19 Sty 2001, 13:39:15 CET

[piątek, 19 styczeń 2001], Serek/GNU napisał(a):

> rpm -qfp RPMS/*|grep szukam.tego.pliku
>
> niestety nie dziala zaden rpm2html, bo nikt nie zrobil,
> jesli ci nie odpowiada podobny stan rzeczy, jestes jak
> najsilniej zachecany do tego, bys taki serwer uruchomil.
> na pewno ci chetnie pomozemy, jesli mialbys z tym klopoty.
> wiecej powiem, damy ci (zdalnie) na ten cel serwer,
> tylko zebys sie nim opiekowal...

Ja mógłbym to zrobić, ale o ile dobrze pamiętam musiałbym mieć lokaline na
serwerze wszystkie pakiety. Hmmm... A czy tocfile zawiera listę plików,
które pakiet posiada?

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer