Strategia dla Javy

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Czw, 25 Sty 2001, 10:21:15 CET

On Thu, 25 Jan 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dlaczego ? Co może być niebezpieczniego w wkompilowaniu na stałe
> podstawowej ścieżki i pilnowaniu tylko żeby pliki z klasami znajdowały się
> w tej ścieżce ?
Niebezpieczego nic ;) tylko to "pilnowanie"..... Przy malych rozwiazaniach
(maszyna domowa) to moze i wypalic, ale gdy ktos zajmuje sie tym na
wieksza skale... albo jeszcze jak na jednej maszynie pracuje kilka
osob.... wersji javy troche jest, bibliotek rowniez. Lepiej dac
uzytkownikowi mozliwosc ustawiania tej zmiennej. Przynajmniej ja sobie nie
wyobrazam pracy bez tego...

I jeszcze jedno..... aplikacja przy starcie chyba musi przeszukac
wszystkie te paczki w poszukiwaniu potrzebnej klasy, a poniewaz paczki sa
kompresowane....... przy wiekszej ich ilosci moze to wplynac na wydajnosc.

To takie moje skromne zdanie, podkreslam ze java juz nie zajmuje sie od
1,5 roku wiec moge sie mylic.... ;) (Wlasnie sciagam iASP ;))))

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic