PHP 4.0.4pl1

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pon, 29 Sty 2001, 07:50:42 CET

[Friday, 26 January 2001], Rafal Dziedzic napisał(a):

> No to super! mysql jest mi na gwalt potrzebny...... chyba bede musial
> zostac przy 4.0.3 :(
Z mysqlem pod apachem wogole sie dzieja cuda.
Jak zaladuje najpierw modul php a potem modul log_mysql to apache
wywala sie na ladowaniu libnsl. Jesli odwroce kolejnosc ladowania -
wszystko jest OK - laduje sie i dziala bez zarzutu.

pozdrawiam
--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.