PHP 4.0.4pl1

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Pon, 29 Sty 2001, 08:18:48 CET

On Mon, 29 Jan 2001, Jaroslaw Dziubek wrote:

> a ladujesz go z /etc/httpd/php.ini?
Moze geniuszem nie jestem ale idiota rowniez! ;)
Bez tej wiedzy to wogole by nie dzialalo ;) bo widze ze chlopcy wlasnie
zmieniaja koncepcje polozenia plikow konfiguracyjnych i to co jest na test
bez recznej modyfikacji nie dziala, zreszta juz kloczek o tym
wspominal....

Dodanie gd powoduje smierc Apache.... narazie nie wiem co jest... troche
gonia mnie terminy i nie mam czasu sie temu przygladnac.....

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic