listy mailowe pld

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 22 Sty 2001, 13:13:33 CET

On Fri, 19 Jan 2001, Konrad Stepien wrote:

> [...]

Mam maila, ze news.tpi.pl chetnie by trzymalo hierarchie pld.* u siebie.
Pytania maja standardowe: z kim feedy, kto autoryzowany do controli (klucze
pgp/gpg). A wiec gdzie jest news.pld.org.pl. ?

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-