mutt

Wojciech Arkita Wojciech_Arkita-AWA003 w email.mot.com
Wto, 23 Sty 2001, 20:46:32 CET

Michal Kochanowicz wrote:

> Blah. Pytanie było o konfigurację mutta a nie o MTA.

> Chcesz wysyłać pocztę przez serwer SMTP znajdujący
> się pod tym samym adresem co serwer POP3 z którego odbierasz pocztę? To
> się _chyba_ nie uda - mutt wywołuje sendmaila celem dostarczenia
> poczty...

to sa Twoje slowa. Powedziales ze chyba sie nie uda wyslac poczty przez
serwer SMTP wykorzystujac mutta bo mutt wykorzystuje sendmaila.
Ja powiedzialem ze mozna to zrobic pod warunkiem ze sie odpowiednio
dostosuje do tego np. sendmaila. Twoja odpowiedz mogla byc  zrozumiana
przez pytajacego jak gdyby takiej mozliwosci w ogole nie bylo, wiec to
sprostowalem.