myszka

Andrzej Dereszowski deresz w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 24 Sty 2001, 00:28:28 CET

Tak przy okazji myszy (bo byla niedawno gadka).

Mozna by w /etc/rc.d/init.d/gpm dodac obsluge repeaterow.
Jest ta opcja, ale interpretuje wartosc zmiennej $REPEATER
w ten sposob: "no" - brak opcji "R",jakas inna wartosc - opcja "-R".
Tymczasem to domyslnie ustawia powtarzanie po protokle MouseSystems.
A np. ja chcialbym uzywac rolek (kolek, trybek, suwakow czy jak to sie
tam zwie :) - i chcialbym uzyc opcji "-Rraw".

Ja dodalem 9 znakow do /etc/rc.d/init.d/gpm :

if [ -n "$REPEATER" ] && [ "$REPEATER" != "no" ]; then
                OPTIONS="$OPTIONS -R$REPEATER"       # <<<<<<
                fi

                i dziala, ale pewnie trzeba to jakos bardziej fachowo
zrobic

Jeszcze jedno pytanko: da sie tu wyslac maila z innego hosta, niz
z tego, z ktorego sie zapisywalem ? (i ew. jesli tak, to jakas
wskazowka).

dzieki