Strategia dla Javy

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 25 Sty 2001, 17:03:27 CET

On Thu, Jan 25, 2001 at 02:02:54PM +0100, Rafal Dziedzic wrote:

> Wady:
> Teraz sie polap w tym calym balaganie ;) no chyba ze wszytko pojdzie z
> rpm'a
>
> Tak dla przykladu... fragmetnt mojego starego profile: ;))))))
> #export THREADS_FLAG=native
To może być zmienna w /etc/sysconfig/*

> #export CLASSLIB=/usr/lib/jdk1.2.2/lib
> export
> CLASSPATH=/usr/lib/jsse1.0/lib/jcert.jar:/usr/lib/jsse1.0/lib/jnet.jar:/usr/lib/jsse1.0/lib/jsse.jar
Jedno z tycvh dwóch może być "wkompilowane"* w pakiet z odpowiednią Javą.

> #export CLASSPATH=$CLASSPATH:$CLASSLIB/classes.zip
> export CLASSPATH=$CLASSPATH:/usr/lib/pgsql/jdbc6.5-1.2.jar
Do powinno być "wkompilowane"* w pakiety kożystające z pgsql.

> export CLASSPATH=$CLASSPATH:/usr/lib/jsdk/jsdk.jar
Jw.

> #export CLASSPATH=$CLASSPATH:/usr/lib/apache/ApacheJServ.jar
Jw.

Oczywiście zawsze użytkownik może ustawiać zmienne, aby zmienić
defaultowe ustawienia, lub móc uruchomić jakiś program "z trzeciej
ręki".
Aplikacje z pakietów PLD powinny chodzić zaraz po zainstalowaniu, bez
żadnego mieszania w środowisku.

Zgadza się, dlatego odpowiednie domyślne wartości powinny być
"wkompilowane"*.

> Hehehe wlasnie musze skasowac we wszystkich moich indiancach linijke:
> AddDefaultCharset iso-8859-2
????

> ;)))) a chcialem dobrze :((

* "wkomiplowane" --- wkopilowane w binarke, albo np. ustawione w jakimś
  skrypcie lub innym kodzie

Pozdrowienia,
        Jacek