misiek: SPECS netscape.spec

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Pią, 26 Sty 2001, 11:38:35 CET

On/Dnia Fri, Jan 26, 2001 at 11:26:58AM +0100, Michal Kochanowicz wrote/napisał(a)
> 1. Wydaje mi się, że powinno być raczej Requires: motif, aby można było
>    użyć zarówno lesstifa jak i openmotifa.
niechaj Ci będzie motif :)

> Choć tutaj jednej rzeczy nie
>    rozumiem. Oba *tify mają w podpakietach -devel i -static odpowiednie
>    Provides motif-devel i motif-static, natomiast żaden z pakietów nie
>    ma provides motif. Tak jest celowo, czy mam je dopisać? :)
doklep ;>

> 2. Nie powinno wogóle być takiego requires :)
póki co powinno z powodu poniższej binarki

>    Netscape jako taki jest
>    statycznie zlinkowany z motifem.
może ale w takim razie po co jest binarka libnullplufin-dynMotif.so
w netscape-common ?

>    IIRC jest oddzielna binarka  linkowana dynamicznie
>    (i libnullplufin-dynMotif.so). Jeśli już ma być
>    Requires motif, to raczej w oddzielnym podpakiecie dostarczającym te
>    własnie dynamicznie zlinkowane binarki.
to zmień ;)

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]