misiek: SPECS netscape.spec

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 27 Sty 2001, 15:15:33 CET

On Fri, Jan 26, 2001 at 12:07:41PM +0100, Artur Frysiak wrote:
> Dlatego powinniśmy zrezygnować z tego automagicznego generowania zależności.
> Nie z całości, bo to samobójstwo ale z części która odnajduje z jakiego
> pakietu pochodzi jakiś lib, plik czy też perl(coś::coś).
> Aktualnie mamy już silną ekipę frontendów na rpma (apt, wuch, poldek) więc
> nie jest potrzebne takie dokładanie, zwłaszcza że robi ono problemy opisane
> powyżej.
> Wiem, że to ja (wraz z kloczkiem) wprowadziliśmy to dodatkowe wyszukiwanie
> ale to było w "innych czasach" :-).
> Teraz proponuje zrezygnowanie z tego.
IMHO lepsze będzie tego udoskonalenie. Wystarczyłyby jakieś "wyłączniki"
do wstawienia w preambule.
Albo przesunąć moment generacji tych zależności z budowania pakietów do
czegoś w rodzaju adaptera (albo do samego adaptera). Wtedy automatycznie
zostałyby znalezione zależnośći, ale można by było je ręcznie poprawić.

Pozdrowienia,
        Jacek