PHP 4.0.4pl1

Śro, 31 Sty 2001, 16:57:01 CET

On Wed, 31 Jan 2001, Rafal Dziedzic wrote:

> Pogryzlo mi sie z mod_ssl, musialem wylaczyc.
> Zainstalowalem 0.4 - dzialal mi miedzy innymi mysql.... gd nie
> Zrobilem upgrade do 0.5 - nic nie dziala (konfiguracja napewno OK)
> Wrocilem do 0.4 (napewno wszystko posprzatalem) - nic nie dziala....
> To co moglo byc innaczej to chyba tylko i wylacznie kolejnosc ladowania
> modułow php..............

Co do mod_ssl to trzeba będzie najpierw chyba zmontować nowego indianina
(1.3.17) i do niego nowego patcha do EAPI i dopiero wtedy spasowywać
resztę. Ale .. jeżeli dałoby się zmontować w międzyczaie poprawnego php to
też byłoby dobrze.
Coś jeszcze ? oprócz mod_ssl ? Artur coś wspominał o php-ldap (i czymś
jeszcze - nie pamietam teraz).