PHP 4.0.4pl1

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Śro, 31 Sty 2001, 16:49:38 CET

On Tue, 30 Jan 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tak wogóle to jaki jest status obecnego php które leży w /test ? znaczy
> się czego jeszcze brak/co nie działa ? Warto żeby to podsumować żeby inni
> wiedzieli czego oczekiwać, na czym ewentulanie się skupać żeby to wygonić
> z /test.

Pogryzlo mi sie z mod_ssl, musialem wylaczyc.
Zainstalowalem 0.4 - dzialal mi miedzy innymi mysql.... gd nie
Zrobilem upgrade do 0.5 - nic nie dziala (konfiguracja napewno OK)
Wrocilem do 0.4 (napewno wszystko posprzatalem) - nic nie dziala....
To co moglo byc innaczej to chyba tylko i wylacznie kolejnosc ladowania
modułow php..............

Hm..... jutro skompiluje sobie to po swojemu (tylko to co jest mi
faktycznie potrzebne).

pzd
Rafal Dziedzic