Co za kodowanie?

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pon, 2 Lip 2001, 11:24:04 CEST

On Mon, 2 Jul 2001, --s+ wrote:

> --->[Quoting Jacek Osiecki <joshua w ceti.pl>:]

> kosmiczne czyli utf-8, nowy standard. właściwie każdy
> porządny mua powinien je poprawnie odczytywać.

Widać pine takowym nie jest. Cóż, jakoś przeżyję te maile... bo pine mi poza
tym odpowiada :-)

> może po prosty napisz do kolesia?

Sorki, napisałem na grupę bo zobaczyłem, że nikt specjalnie na te znaczki
uwagi nie zwraca...

> musisz zdecydowanie coś z tym zrobić. może zmień mua
> na mutta-1.3? a joe w ogóle łyka unicode? chyba łyka,
> zatem winny jest twój mua.

Cóż, na razie pozostaję przy pine, bo jego umiem obsługiwać i wiem, co
trzeba poustawiać w konfigu. mutt jakoś mi specjalnie nie podszedł...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl