Co za kodowanie?

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pon, 2 Lip 2001, 11:33:12 CEST

--->[Quoting Jacek Osiecki <joshua w ceti.pl>:]

> Cóż, na razie pozostaję przy pine, bo jego umiem obsługiwać i wiem, co
> trzeba poustawiać w konfigu. mutt jakoś mi specjalnie nie podszedł...

Ja tez kiedys uzywalem pine-a, i szczerze ci powiem,
że mutt jest lepszy. I na dodatek ma taki feature,
ze mozna przesiasc sie z pine-a w sekundę, zachowując
skróty klawiszowe - do dzisiaj używam tych z pine :-)

--
http://ibiblio.org/ser/      |*| Traveling through hyperspace
keywords: {linuxdoc|gnu}.org |*| isn't like dusting crops, boy.