mozilla

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Nie, 1 Lip 2001, 14:43:21 CEST

[niedziela, 01 lipiec 2001], Michal Kochanowicz napisał(a):

> A wiesz co one robią? Bo dla mnie np. navigator-overlay-menu jest
> kompletnie bez sensu. W czym przeszkadzają te menu??? Rozumiem patche
> które rozszerzają funkcjonalność. Ale po co wywalać coś co nie
> przeszkadza?
Przez ten patch znika menu debug. Mi na przykład bardzo ono przeszkadza jako
że nie lubie śmieci na ekranie.

> Natomiast do czego służy taskbar-nomozilla kompletnie nie mam pojęcia.
> Potrafisz wyjasnić? Już kiedyś pisałem co myślę o wrzucaniu na ślepo
> patchy z RH/MDK...
Znikają ci z taskbara (nie wiem jak to sie tlumaczy na polski) linki
do stron mozilli. Uzasadnienie j.w.

Jeśli tylko możesz to postaraj się zrozumieć, że te patch _nie_mają_
wpływu na (nie)stabilność mozilli. One jedynie poprawiają troszeczkę wygląd
przeglądarki. Przyczyn problemów należy szukać gdzie indziej.

--
   +-------------------+        [...] również wiem, że się zatruję,
  @|  Michał Zawalich  |@                 jak gwoździe zjem.