mozilla

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 1 Lip 2001, 15:14:19 CEST

On Sun, Jul 01, 2001 at 02:43:21PM +0200, Michal Zawalich wrote:
> Przez ten patch znika menu debug. Mi na przykład bardzo ono przeszkadza jako
> że nie lubie śmieci na ekranie.
Albo nie mówimy o tym samym albo przesadzasz :> Jeśli dobrze rozumiem,
patch ten usuwa z paska menu (tego na samej górze ekranu) pozycje "Debug"
i "QA". Naprawdę nie wiem w czym one mogą przeszkadzać. A przecież
usuwając je nic nie zyskujesz - część ekranu poświęcona na menu
pozostaje taka sama. W zamian jedynie tracisz dostęp do niektórych
funkcji.

> Znikają ci z taskbara (nie wiem jak to sie tlumaczy na polski) linki
> do stron mozilli. Uzasadnienie j.w.
Mógłbyś bardziej łopatologicznie? Sorry, naprawdę nie wiem o co chodzi.
Gdzie jest ten taskbar? Gdzieś w oknie przeglądarki?

> Jeśli tylko możesz to postaraj się zrozumieć, że te patch _nie_mają_
> wpływu na (nie)stabilność mozilli. One jedynie poprawiają troszeczkę wygląd
> przeglądarki. Przyczyn problemów należy szukać gdzie indziej.
Nigdy nie twierdziłem że problemy z mozillą są konsekwencją tych patchy.
To co mnie denerwuje to kompletny brak opisów przy nich.

BTW, właśnie znowu się wywaliła przy edycji URI :(
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--