Skipstone

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 2 Lip 2001, 09:36:07 CEST

On Sat, Jun 30, 2001 at 09:52:37PM +0200, Michal Zawalich wrote:

> IMVHO problemem jest (za) silna optymalizacja kodu c++. Raczej próbowałbym
> zbudować z flagami -frtti -fexeptions itd.

-fno-rtti -fno-exceptions to bynajmniej nie sa optymalizacje. To
wylaczenie pewnych ficzerów c++. Jeśli mozilla tego używa, to oczywiste
jest, że się bez tego sypie. Jeśli nie używa, również może się bez
tego sypać (z -fno-exceptions pewnie inaczej wygląda stos, co może
prowadzić do ujawinienia się jakiegoś buffer overflow, na przykład).
Natomiast warto by sprawdzić, jak binarne wersje z mozilla.org były
kompilowane (znaczy z jakim -O) i jakim kompilatorem. To również może
mieć znaczenie (choćby ustawienie takiego samego -O). O ile kompilator
może być w porządku inne optymalizacje moga ujawinić jakiś bug w samej
mozilli, a szykanie takiego buga w takiej kobyle... hm... :<

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-