XFree86-fonts, icewm(themes), xinitrc i qt

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Wto, 3 Lip 2001, 17:18:46 CEST

On Tue, Jul 03, 2001 at 05:01:48PM +0200, Artur Frysiak wrote:

> http://rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=libGL.so.1
> Ale powiedz mi dlaczego nie chcesz korzystać z wymienionych narzędzi ?
A dlaczego nie mogę używać narzędzia podstawowego?
To tak jakbyś zrobił ładną konsolową nakładkę na find-a lub grep-a
i zmuszał (w jakiś tam sposób) ludzi do używania tejże.

[...]

    wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>