GCC - które ? (było: Re: Skipstone)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 2 Lip 2001, 17:33:06 CEST

On Mon, Jul 02, 2001 at 03:59:54PM +0200, Jan Rekorajski wrote:

> gcc 2.96 to losowy snap CVSu. Nawet o tym nie mysl. To juz lepiej
> przejsc od razu na 3.0

Nie polecam przejścia na 3.0 o ile będzie on z libgcc_s.so. Do tej pory
nie ma rozwiązania wykorzystania libgcc_s.so i są obawy, że może się tu
jeszcze dużo zmienić.
Budowanie wszystkiego z -no-shared-libgcc też nie będzie dobrzę bo
libstdc++ będzie i tak skonsolidowane z dynamicznym libgcc_s.so co może
uniemożliwić ładowanie bibliotek w C programom/biblioteką w C++.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/