XFree86-fonts, icewm(themes), xinitrc i qt

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Wto, 3 Lip 2001, 16:49:22 CEST

On Tue, Jul 03, 2001 at 04:31:03PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Tue, 3 Jul 2001, GoTaR wrote:
> [..]

> W sytuacji keidye nie mieliśmy apta, wucha czy poldka dodanie dodatkowych
> zależności w listę tego co pakiet wymagał było wygodne. teraz to z lekka
Zaraz, zaraz. W ten sposób zmuszasz innych do używania jakiegoś oprogramowania
oprócz rpm-a! Jest część ludzi, która chce tylko gołego rpm-a bez
wucha, apt-a czy poldka. Dla nich taka informacja jak złoto, kurka!

Załóżmy, że taki wuch, poldek czy apt istnieją tylko pod X-y. Toby
się dopiero raban podniósł, że konsola rulez[1] i jak można ludzi
do używania X-ów zmuszać.

[...]

    wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>

[1] konsola rulez!

PS. Nie wybierajcie 1033, są inne piękne cyfry,
    na razie tylko 1044, ale niedługo...