XFree86-fonts, icewm(themes), xinitrc i qt

Śro, 4 Lip 2001, 07:09:11 CEST

On Wed, 4 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:

> Dziekuje, postoje. Taka uroda automatow ze chca byc madrzejsze od
> czlowieka. Mnie to nie odpowiada, poza specyficznymi zastosowaniami
> (typu pracownie na wydziale).

Na pewno nie ogranicza się to wyłącznie do specyficznych zastosowań typu
pracownie. Na pewno ogranicza się do specyficznych zastosowań zwiazanych z
upgrade. Zawsze możesz apta użyć nie tyle jako bezposredni automat do
zrobienia aktualizacji co do zaciągniecia tego co jest do zaktualizowania:

# apt-get update; apt-get dist-upgrade -d

Po tym w /var/cache/apt masz wszydkie pakiety które są do zaktualizowanai
i wykonianie "rpm -Uvh *" czy też kawałek po kawałku juz oszczedza czas,
bo to jedna z szybszych metod na wyciągniecie tego co jest do
zaktualizowania. Przy szybkim łączu trwa to paręnaście sekund i wybacz ale
tak równi precyzyjnie nie jesteś w stanie tego zrobić żadną inną metodą.

Zdaj sobie sprawę z tego, że od dłuższego czasu buildery są po kilka razy
na tydzień aktualizowane przez:

# apt-get update; apt-get dist-upgrade -y; apt-get clean

i dzieje się tak od kilku miesięcy _bez najmniejszych_ zakłuceń. Czujesz ?
Zamiast dywagować czy jest to dobre czy nie, pewne czy nie, mądrzejsze czy
mniej mądre poprostu spróbuj choć w jednym miejscu :>
Bez tego będziesz poruszał się wyłącznie w kategoriach dywagacji jak to
może pracować bąć nie, co jest conajmniej mało wyszukane. Przypominać
będzie to tylko rozmowe o potrwie która leży przed nami, a której nie masz
zamiaru spróbować ale chętnie pogadałbyś o jej smaku :)