XFree86-fonts, icewm(themes), xinitrc i qt

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 3 Lip 2001, 17:59:25 CEST

On Tue, 3 Jul 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> W sytuacji keidye nie mieliśmy apta, wucha czy poldka dodanie dodatkowych
> zależności w listę tego co pakiet wymagał było wygodne. teraz to z lekka
> przeszkadza i wygląda na to, że możnaby zaniechać zaniechać używanai tego
> typu triku (o czym mówił już kiedyś Artur).
> Instalatorowi nie bezie to przeszkadzać bdyby to znikneło. Mi także :)
> Pośrenio baza pakietów zmniejszyłaby się nieco :)
> Jeżeli nie byłoby protestów to możnaby wyciepać z rpm-a patcha który to
> dodaje.

Mam wątpliwości.
Nie każdy musi mieć chęć używać takich programów. Czasem po prostu każdy
kilobajt na dysku jest cenny.

Chyba, że stwierdzamy, iż jest to w standardowej instalacji. Jakiś
provides package_manager i do wyboru jeden z trójcy (a mógłby tu jeszcze
dojść rpm-get - oglądał ktos to-to?). Ale to chyba nie jest najlepszy
pomysł.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"