XFree86-fonts, icewm(themes), xinitrc i qt

Wto, 3 Lip 2001, 22:35:49 CEST

On Tue, 3 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:
[..]
> Jak dla kogo. Wole mieć kontrole nad tym co instaluję,
> a mam podejrzenie że apt/wuch/poldek przy byle g* będzie chciał
> mi wymienić połowe systemu.

Jak na razie nic o takich zreczazh nie wiadomo, a niektórzy używają
przedewszystkim apta/poldka/wucha.
Janek spróbuj na początek poużywać poldka czy apta. Nie wierzę żebyś nie
przekoanł się co do słusznosci używania teog typu natrzędzi. Wykonywałem
już aptem upgrade'y gdzie do wymiany było kilka setek pakietów (rekord to
coś koło sześciuset) i szło zadziwiajaco gładko. To naprawdę działa bardzo
niezawodnie (przynajmniej apt) i oszcędza potworna ilość czasu.