XFree86-fonts, icewm(themes), xinitrc i qt

martii@obgyn.edu.pl martii w obgyn.edu.pl
Wto, 3 Lip 2001, 22:40:27 CEST

Dnia Pańskiego 03 Jul, 2001, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> coś koło sześciuset) i szło zadziwiajaco gładko. To naprawdę działa bardzo
> niezawodnie (przynajmniej apt) i oszcędza potworna ilość czasu.

ja oszczędzam wiele bo apt wie w jakim środowisku był budowany pakiet
i skończyło się u mnie dochodzenie dlaczego coś nie działa, a
odpowiedź jest bo ten a ten pakiet masz za stary, apt to dokładnie
sprawdza i odinstaluje stare i doda nowe co trzeba, naprawdę fajna
sprawa :-)))

Martii