XFree86-fonts, icewm(themes), xinitrc i qt

GoTaR gotar w priv0.onet.pl
Śro, 4 Lip 2001, 23:44:44 CEST

On Wed, Jul 04, 2001 at 15:38:55 +0200, Artur Frysiak wrote:

> -rw-r--r--   1 pldadmin pldadmin  1192985 Jul  3 21:31 pkglist.base.bz2
> Czyli ponad 1M

Ponad 1MB w bzip2. Czyli właściwie argument kończący dyskusję o
użyteczności apt'a na modemie, przykro mi:/

> Spójność ftp się poprawia. Problem z gpm to właśnie syndrom jakiego dało
> by się uniknąć przez zarzucienie odnajdowania z jakiego pakietu jest
> jakiś lib.

Dobrze, jednak skąd JA będę wiedział, jaki pakiet jest potrzebny?
Automaty odpadają, bo przez modem to nie przejdzie tak łatwo.

> Aby nie instalował pomimo tego że coś tego wymaga to najlepiej zrobić
> fake.rpm który będzie tylko Provides: cośtam.

Tego chciałbym uniknąć...

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>