Re: kilka drobiazgów

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Czw, 5 Lip 2001, 21:57:32 CEST

apropos: avi-codecs - segfault przy ładowaniu l3codeca.acm

Sam się kurczę zdziwiłem, że po kompilacji jądra mplayer przestał mi
działać.
Po porównaniu zmian w opcjach jądra domyśliłem się, że może to być wina
security patcha "non-executable stack area", i rzeczywiście, po skompliwaniu
bez niego znowu działał.
Można zmusić go do działania również przez ustawienie flagi "executable
stack"
z pomocą programu chstk z patcha openwall.
Wydaje mi się, że programik chstk powinien być dołącznony do jakiegoś
pakietu.. (kernel?), i/lub zastosowany do programów wymagających jego użycia
i/lub dopisne w dokumentacji tych programów co ma użykownik zrobić.

Filip

(tym razem nie załączam nie dających się załączyć, a wywołujących spory
załączników)