problem ze ,,sztywnymi'' numerami grup

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Czw, 5 Lip 2001, 22:24:23 CEST

witam

> Jest taki machanizm: plik uid_gid.db.txt w CVS w module PLD-doc

no dobra, ale on się zmienia (a jak mi się na podstawie tego powyżej
wydaje) nie powinien

czy coś mylę?

przem.

--
Dziś  odbywa  się  w Sejmie głosowanie nad zmianą ustawy o podatku VAT w części
dotyczącej  usług  dostępu  do  Internetu. Jeśli posłowie poprą zmianę, od 2002