o php uwag kilka

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Pon, 9 Lip 2001, 04:57:04 CEST

witam

> 3.
> w 4.0.5-3 nie działa ldap (zero konkretnych komunikatów,
> [notice] caught SIGTERM, shutting down w error_log i tyle)
> w 4.0.5-1 działał (co jest pewna magią, bo zmiany -1 -> -3 nie
> dotyczyły bezpośrednio ldapa)
> nie sprawdzałem czy tak jest również dla ldapa wkompilowanego
> statycznie

no nie całkiem, jednak działa
php było kompilowane na komputerze z openldap*-2.0.11 a wariowało na
komputerze z openldap*-2.0.7

czy rpm -U nie powinien był tego wyłapać?

przem.

--
80%  amerykańskich  menedżerów firm detalicznych uważa, że inwestycje w systemy
IT  przyniosą  im  10-%  zysk  -  wynika  z  raportu  firm  Computer  Sciences