o php uwag kilka

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pon, 9 Lip 2001, 09:32:44 CEST

On Mon, 9 Jul 2001, Przemek Piotrowski wrote:

[...]

> 4.
> mam 4.0.6 skompilowane mocno nieelegancko -- wyrzucone gd i pdflib
> (nie mogłem sobie poradzić z przeróbką łat) oraz symlinki do katalogu
> z modułami (php szuka swoich .so w kosmosie)
> czy to, co zrobiłem do tej pory (głównie poprawki w łatach) komuś się
> przyda = gdzieś to podesłać?

gd jest jak najbardziej budowane w osobnym pakiecie. Co do PDFlib - on też
jest budowany, ale nie jest tworzony osobny pakiet. Ten drugi błąd
naprawiłem u siebie i mam już pakiet php-pdf... Przeróbka speca jest
banalna, ale w razie czego mogę podesłać.

Mam inny problem - otóż nie bardzo udaje mi się zmusić php-a do wbudowania w
siebie libcpdf, która ma w stosunku do pdflib pewne zalety... niby wszystko
co potrzebne jest w zasięgu ręki, a jednak configure jego nie znajduje. :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl