zsh

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Wto, 10 Lip 2001, 10:42:40 CEST

$ rpm -q zsh setup
zsh-4.0.2-2
setup-2.4.0-2

Nie działa rozpoznawanie zsh w /etc/profile, co sprawia, że np. klawisze
home i end nie są podbindowane. Nie działa to powodu opcji
function_argzero, która według manuala nie jest ustawiona standardowo, a
według obserwacji jest. Powoduje ona, że w /etc/profile $0 jest
ustawione na "/etc/profile", co oczywiście psuje rozpoznawanie.

Ja wymysliłem wstawnienie na początku /etc/zprofile:
setopt no_function_argzero

Jeśli taki coś może być, to niech to ktoś wrzuci do zsh.spec, bo ja nie
mam jeszcze RW

No i jeszcze wycięte jest prawie wszystko do zaawansowanej
tab-completion (uzupełnianie opcji programów itp.)

--
--  Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec  --
--  Free Software is a matter of liberty, not price  --