Nautilus i Evolution

Piotr Janik pietlek w linux-pl.com
Czw, 12 Lip 2001, 17:04:10 CEST

On Thu, Jul 12, 2001 at 04:16:21PM +0200, Tomasz K?oczko wrote:

> Jak poprzednio przy bosh i pex86. Potrzebujesz -> zrób i nie marudź :)
To była sugestia. Nautilusa sobie zrobiłem(musialem samemu skompilwoac GConf, bo nautilus
nie poszedl z tym z pld).
Pozatym nie jestem developerem.

> kloczek
> --
> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Hmm, z tym bym się nie zgodził, fakt ludzie stwarzają, ale do tego jeszcze "LOS" dochodzi.
Gdyby nie było problemów świat nie był by taki.
Problemy są poto aby je rozwiązywać, lub uczyć się z nimi żyć. I są potrzebne w rozsądnych
rozmiarach.

Pozdrawiam

--
_____ Piotr 'Pietlek' Janik ____________
"Szukając człowieka - nie patrz na mnie,