pewne makra i ich używania

Sob, 14 Lip 2001, 02:52:01 CEST

On Sat, 14 Jul 2001, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:
[..]

> khm juz przebudowywalem raz pldowego speca rpmem na openbsd ;>
> i niektore komendy maja rozna skladnie i tutaj moga byc jakies problemy,
> ale takie sytuacje to raczej calkowity margines i mozna je pominac
>
> jedyne co mi przychodzi do glowy zmienne (nie koniecznie w pld ale
> linux-wide)
> to np awk zeby lezal na makrze bo moze sie okazac ze ktos ma awk=> jakies
> cos co awka z nazwy tylko przypomina i bedzie trzeba w macros miec
> awk=>mawk
> innych komend jakos mocno zmiennych nie kojarze (w obrebie pingwinow)

OK. To jest argument. Prośba w takim o to żebyś wymienił te makra których
używanie może mieć sens w takich przypadkach.

każde makro w ten sposób niejako zatwierdzone do uzytku możliwie ASAP
powinno dostać wsparcie w adapterze.

Tak czy inaczje w przypaku niemal każdego makra prosiłbym op to żeby sie
pytać/konsultować i to najlepiej tu na liście.