pewne makra i ich używania

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Sob, 14 Lip 2001, 01:20:04 CEST

On Sat, 14 Jul 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Od jakiegoś czasu nieco na żywioł w części speców wpadły różen dodatrkowe
> makra które są wspierane przez rpm-a jak %{__install}, %{__rm},
> %{__autoconf} czy inne tego typu.
/ciach/

> Krótkie uzasadnienie.

/ciach uzasadnienie/

> Mówiąc inaczej: jeżeli komukolwiiek uda się wykazać że konkretne kolejne
> makro i jego używanie ma jakiś głębsdzy sens po za estetycznym to będzie
> można wmienić podejście do tego. Na razie tego typu dodatki tam gdzie
> wpadły wycofujemy.
>
> Koments ?

khm juz przebudowywalem raz pldowego speca rpmem na openbsd ;>
i niektore komendy maja rozna skladnie i tutaj moga byc jakies problemy,
ale takie sytuacje to raczej calkowity margines i mozna je pominac

jedyne co mi przychodzi do glowy zmienne (nie koniecznie w pld ale
linux-wide)
to np awk zeby lezal na makrze bo moze sie okazac ze ktos ma awk=> jakies
cos co awka z nazwy tylko przypomina i bedzie trzeba w macros miec
awk=>mawk
innych komend jakos mocno zmiennych nie kojarze (w obrebie pingwinow)

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,