mc

Czw, 12 Lip 2001, 22:13:05 CEST

Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> writes:

> Jest uruchomiony.
>
> Ale jest:
> srwx------    1 root     root            0 lip 12 08:41 /dev/gpmctl
>
> W związku z tym nie ma dostępu do gpm'a...
> I Zmieniło się to dopiero ostatnio.

Nie patrzyłem w cvs (bo wiszę z modemu itp) ale widziałem po
commitlogach, że niejaki Tomek K. _po raz kolejny_ [1] wrzucił
tzw. ,,security enhacement'' patche z rawhide. Już raz mu na ircu
mówiłem o tych idiotycznych łatkach rh na gpm i wtedy zostały one
wywalone z cvsu... teraz widzę historia się powtarza.

Kurde Tomek!

[1] - jeśli owe wrzucone patche != cudne patche zmieniające prawa na
gpmctl na dzieńdobry to tego maila nie było :-)

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/