mc

Sob, 14 Lip 2001, 23:51:20 CEST

On 12 Jul 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
[..]
> [1] - jeśli owe wrzucone patche != cudne patche zmieniające prawa na
> gpmctl na dzieńdobry to tego maila nie było :-)

No to tego listu jesdnak nie było :)

Niczego grzebiącego przy tych rzeczach nie ma i tamten przypadek pamietam
na tyle dobrze żeby tego patcha omijać z daleka.
Ostanie dwa patche są moje i jeden z nich zmienia używanie przy linkowaniu
-lncurses na -ltinfo.
Gdyby źródła gmc nie były skopane to możnaby wyrugować konfuigurowanie
źródeł mc na uzywanie dołaczonej wersji zredukowanego slanga. Tak niemniej
nie jest i w tej chwili mc jest o jakieś czterdzieści parę KB większy niż
mógłby być (sam mc się kompiluje i linkuje na używanie wyłacznie ncurses
ale babole zaczynaja się przt budowaniu gmc).