zgrep

GoTaR gotar w priv0.onet.pl
Nie, 15 Lip 2001, 12:20:24 CEST

On Sat, Jul 14, 2001 at 19:28:49 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Czyli są tu już dwa błędy do poprawienia :)

To znaczy, że odpowiedź na moje pytanie jest twierdząca? Bo można
traktować te programy jako dodatki, które nie muszą działać, co
generalnie jest dość głupim pomysłem, dopóki w pakiecie nie znajdzie się
programik bzium, który będzie wymagał nastu bibliotek (mc wymaga perla -
a kiedyś to była kobyła), lub jako integralną część pakietu, która
działać musi - wtedy poprawić należy jeszcze:
mc - extfs wymaga seda i awka
vim - vimtutor wymaga tempfile oraz which - już o tym pisałem.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>