Co z iso?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 16 Lip 2001, 20:42:34 CEST

On Mon, 16 Jul 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> W chwili kiedy zasoby z pakietami będą się nadawać do wygenerowania iso
> spróbuję to zapuścić z ręki. Jeżeli bedzie ok to wstawie do crona.
> Padały propozycje żeby generowac raz na kilka dni. Może nawet i nie byłoby
> głupim generowanie tego raz dziennie ? W tej kwestii osobiście nie mam
> zdanai bo sam racje zasobów używam na bieżąco i w sumie nie wiem co ile
> warto. Jeżeli są jakieś konkretne sugestie, a jeszcze lepije takia które
> które wskazywałyby dlaczego z takim a nie innym okresem to byłbym
> wdzięczny.

Raz na kilka dni. Dlaczego? Ponieważ ciągnięcie przez SDI trwa wiele
godzin, a jeżeli będzie raz dziennie generowane to może się taki człowiek
zdziwić...
Poza tym synchronizowanie z mirrorami powoduje wtedy niepotrzebny duży
ruch. W końcu nie zmienia się wszystko aż tak często.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"
B.L.U.E.S.:
Biomechanical Lifeform Used for Exploration and Sabotage