Co z iso?

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Pon, 16 Lip 2001, 21:15:03 CEST

poniedziałek, 16. lipiec. Blues pisze:

> Raz na kilka dni. Dlaczego? Ponieważ ciągnięcie przez SDI trwa
> wiele godzin, a jeżeli będzie raz dziennie generowane to może
> się taki człowiek zdziwić...
czym się zdziwić? tym, że pomimo, że w trakcie ściągania wyszło
nowe iso, to doszło do niego prawidłowe? bo ja się tak raz
zdziwiłem. zdaje się, że one są tam wpierw mv-owane do .old, wiec
dopóki (chwała ext2fs) jakiś proces się do niego odwołuje, to
pomimo rm i nowego iso "w jego miejsce" -- dojedzie nienaruszony.

> Poza tym synchronizowanie z mirrorami powoduje wtedy
> niepotrzebny duży ruch. W końcu nie zmienia się wszystko aż tak
> często.
może nieczęsto, ale czasami może zawierać istotne zmiany. niech
mirrory o słabszych kablach rzadziej się synchronizują :-)

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}