Co z iso?

Pon, 16 Lip 2001, 21:21:28 CEST

On Mon, 16 Jul 2001, Daniel 'bonkey' Bauke wrote:

> czym się zdziwić? tym, że pomimo, że w trakcie ściągania wyszło
> nowe iso, to doszło do niego prawidłowe? bo ja się tak raz
> zdziwiłem. zdaje się, że one są tam wpierw mv-owane do .old, wiec
> dopóki (chwała ext2fs) jakiś proces się do niego odwołuje, to
> pomimo rm i nowego iso "w jego miejsce" -- dojedzie nienaruszony.

Zdaje się, że chodzi o coś innego czyli efekty dociągania obrazu regetem
po przerwaniu ściągania.

> może nieczęsto, ale czasami może zawierać istotne zmiany. niech
> mirrory o słabszych kablach rzadziej się synchronizują :-)

To też nie powinno być kłopotliwe.

$ rsync -l rsync://ftp.pld.org.pl
pld            	Rsync Server of the whole PLD
iso            	Rsync server for PLD iso images
pld_iso        	Rsync server for PLD iso images
pld_1.0        	Rsync Server of the first release of PLD
pld_1.0_iso    	Rsync Server of the first release of PLD - iso images
pld_stable     	Rsync Server of the stable release of PLD
test           	Rsync Server of 'the test' PLD
pld_test       	Rsync Server of 'the test' PLD
people         	Rsync Server of 'the people' PLD

iso wcale nie trzeba dociagać w całości z reszta. Mozna to robić
niezależnie odreszty. Wymaga to tylko nieco dostrojenia się osób które
takimi mirrorami zaiwadują (niezaleznie czy po rsync czy po ftp).