rpm -bb php.spec

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Wto, 17 Lip 2001, 10:34:24 CEST

On Mon, 16 Jul 2001, Artur Frysiak wrote:

> Z powodu braku libcpdf ciężko mi to dodać.
> Znalzałem już libcpdf*src.rpm więc może go przerobie i wtedy dodam
> wsparcie do cpdf-a w naszym php.
> Zwróć jednak uwagę na bardzo nieciekawą licencje na libcpdf.

Może lepiej pdflib? Działa w osobnym module PHP-a... AFAIK to jego jedyną
wadą w stosunku do libcpdf jest to, że nie może wyrzucać pdf-a na stdout,
tylko do pliku...

Acha - z libcpdf przypomniało mi się, że kiedyś tam udało mi się go
wkompilować na twardo do PHP, ale w ogóle nic się nie dało osiągnąć z
fontami - w szczególności nie dało się pokazać polskich czcionek. Z libpdf
jest to bardzo łatwe do osiągnięcia.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki